  • Data: 2009-04-02 20:40:30
    Temat: Re: Karygodne zachowanie prokuratora
    Od: Pawel Marciniak <n...@n...none> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tapatik napisał:

    > To może to nie są piraty?
    > Sprawdź dokładnie.

    W 1994 była tzw. abolicja

    Zgodnie z art. 124 ust. 3 posiadacz kopii programu komputerowego
    stworzonego przed dniem wejścia w życie ustawy może dalej z niego
    korzystać w dotychczasowym zakresie, nie ponosząc odpowiedzialności ani
    za wcześniejsze naruszenie prawa autorskiego, ani za naruszenia
    spowodowane jego dalszą eksploatacją, która objęta jest ograniczeniami
    wynikającymi z rozdziału 7 ustawy "Przepisy szczególne dotyczące
    programów komputerowych". Ponadto zabronione jest wykorzystywanie
    programów ponad "dotychczasowy zakres", w tym dalsze ich kopiowanie i
    rozpowszechnianie.

    źródło:
    http://209.85.129.132/search?q=cache:xOiCNuGhtVMJ:ww
    w.pckurier.pl/archiwum/art0.asp%3FID%3D3802+abolicja
    +na+programy+komputerowe+1994&cd=1&hl=pl&ct=clnk