  • Data: 2004-11-17 22:06:29
    Temat: Re: Kary za zawieszenie usług w +
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wirtualna napisał:

    > coś mi się wydaje, że blokowanie połączeń wychodzących nie jest usługą
    > telekomunikacyjną... z tego samego powodu co monitorowanie stanu rozliczeń -
    > BRAK NIEZBĘDNEGO ELEMENTU ZLECENIA (patrz. pozew i uzasadnienie wyroku msr w
    > pierwszej instancji).

    Jest opisane w regulaminie.

    # POLKOMTEL ma prawo do zablokowania możliwości inicjowania usług przez
    Abonenta oraz zaprzestania świadczenia usługi roamingu, jeśli Abonent
    odmówił wpłaty zaliczki lub nie uregulował swoich zobowiązań wobec
    POLKOMTEL.
    # W przypadku bezskutecznego upływu terminu zapłaty przez Abonenta
    zaległości wobec POLKOMTEL, POLKOMTEL ma prawo zaprzestania świadczenia
    wszystkich usług.

    > Co za ludzie... zamienił stryjek MSR na BPW, procesy będą przegrywać nadal
    > ;)

    W tej branży zapanowała moda na kompetencje inaczej

    M.