  • Data: 2009-08-25 23:27:49
    Temat: Re: Kary dla pracowników
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Pawel Grzeda" napisał:
    > Pracownik sklepu ma 1200 netto. Skradziono towar, ktory kosztuje w sklepie
    > 320 zl. Czy pracodawca ma prawo sciagnac z wyplaty 320 zl? W umowie jest
    > zapis, ze pracownik odpowiada w 100% za straty poniesione przez sklep przy
    > kradziezach (ten zapis jest zgodny z KP?).

    nie wiem czy to zgodne z KP, ale na pierwszy rzut oka widać ze zapis jest
    głupi, czyli prawdopodobnie z niczym nie jest zgodne, bo jak wyobrażasz
    sobie odpowiedzialność w 100%? 100% od jakiej kwoty?:O)

    pracownik, czy nie pracownik moze być odpowiedzialny co najwyżej do kwoty
    jaką osobiście posiada:O)