  • Data: 2004-03-27 15:03:33
    Temat: Re: Kartoteka z Zakładu Opieki Zdrowotnej
    Od: artur <a...@d...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <1vmte6bp871o5$.5n381z5vye7y$.dlg@40tude.net> MEva napisał(a):

    > To fajnie ,bo duze jest piekne.Po 20 latach pracy z ludzmi /pomimo ze
    > kocham ludzkosc/tez bym Ci nie wierzyla.Nawet sobie nie wyobrazasz jak

    1) Małe jest piękne ... <== tak to chyba szło.

    2) ZOZ powinien wysylac wylacznie kopie kartotek pacjetow
    z potwierdzeniem za zgodnosc zarowno do PZU jak i drugiej strony.

    3) Moje wrazenia z chodzenia po roznych biurach i załatwiania tam spraw
    bynajmniej nie skłaniają mnie do tego by ufać urzędnikom.

    wycinaj cytaty w odpowiedziach.

    Artur