eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKarta kredytowa i dane osobowe › Re: Karta kredytowa i dane osobowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.tpinternet.pl!at
    lantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!localhost!smolik
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Karta kredytowa i dane osobowe
    Date: Fri, 23 Jan 2004 17:01:13 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <P...@k...portezjan.zabrze.pl>
    References: <bttm9a$el4$1@korweta.task.gda.pl> <btu6hb$m3q$6@news.onet.pl>
    <6...@z...router> <bu1mok$mug$3@news.onet.pl>
    <b...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: pa202.zabrze.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1074876030 6361 217.97.78.202 (23 Jan 2004 16:40:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Jan 2004 16:40:30 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Chomik/1.0.3.0
    In-Reply-To: <b...@z...router>
    X-Warning: UNAuthenticated Sender
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:189427
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 15 Jan 2004, Marcin Debowski wrote:

    >+ In article <bu1mok$mug$3@news.onet.pl>, Robert Tomasik wrote:
    [...]
    >+ > Po za tym klient skierował do banku wniosek. I jest to korespondencja
    >+ > skierowana do banku której nikt nie ma prawa żądać zwrotu. A to właśnie
    >+ > ten dokument zawiera dane osobowe. Bank zaś musi w systemie jakoś
    >+ > ewidencjonować ten dokument, [...]
    >+
    >+ Owszem, ale posiadanie tego dokumentu nie jest tożsame z koniecznością
    >+ przeniesienia danych tam zawartych do jakiejś bazy informatycznej.

    Kiedy argument że "bez tego by zginęli" jest nie do odparcia.
    W razie potrzeby - nie znajdą. Potrzeba jak niżej :)

    >+ I mam tu nadal spore wątpliwości, bo o ile podzielam Twoje zdanie, że np.
    >+ posiadanie danych klientów którzy kiedyś mieli karty jest uzasadnione, to
    >+ nadal nie widzę powodu dla którego bank ma gromadzić dane klientów którzy
    >+ złożyli wniosek i sami wycofali się z jeszcze nawet nie zawartej umowy.
    >+ Czym tu uzasadnić gromadzenie tych danych?

    Żartujesz ?
    Powiedz że żartujesz... bo inaczej nie uwierzę.

    Po kwartale przyłazi klient "z pyskiem" że umowa jeszcze nie zawarta,
    a on "złozył papiery i tu ma dowód na piśmie" !
    I chce dyrektora, rzecznika, nadzór bankowy i kogo tam jeszcze
    ma na myśli - "bo konsumenta krzywdzą" ! ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1