  • Data: 2012-01-26 11:59:10
    Temat: Re: Karta EKUZ a dowód ubezpieczenia
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil wrote:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Więc sam przytaczasz to co starałem ci się "łopatologicznie" wyjaśnić:
    > - kogo wskazuje ustawodawca, jako stronę do obciążeń "kosztami" przez
    > NFZ , jeżeli składki nie były odprowadzone w terminie?
    > PRACOWNIKA/ubezpieczonego - jak starałeś się wykazywać?
    >
    > Chyba wszytko jasne.... prawda? :)

    Ostatni raz.

    Po pierwsze, TY twierdziłeś że NFZ w ogóle nie ma prawa domagać się
    zwrotu kosztu leczenia, lecz tylko zaległych składek bo, zacytuję:
    "Pff.. sratu-tatu :)
    Jak można DWA razy płacić za to samo? :)))
    To se ne da panie hawranek :)
    Albo rybki - albo akwarium."

    Mam nadzieję że teraz Ci się odwidziało już.

    Po drugie - twierdzę że NFZ potrafi (prawem kaduka, jak zaznaczałem),
    domagać się zwrotu kosztów leczenia od pracownika, mimo że powinien od
    pracodawcy. Literalnie to nawet może zgodnie z prawem od pracownika,
    ale tylko w bardzo szczególnym przypadku, firmy z siedzibą za granicą i
    pracownika w Polsce, ale to już wynika prosto z tego kto w takim
    przypadku jest płatnikiem.

    Niezależnie od tego - twierdzę że znam taki przypadek
    pacjenta-pracownika, który dostał wezwanie z NFZ do zapłacenia kosztów
    leczenia.
    Ty twierdzisz że to nieprawda, bo jak rozumiem święcie wierzysz w to że
    instytucje państwowe zawsze działają w granicach prawa.

    --
    Pozdro
    Massai