  • Data: 2023-04-08 17:26:32
    Temat: Re: Karetka zatrzymana przez policję
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.04.2023 o 16:21, Shrek pisze:

    > I prawdopodobnie masz rację - obstawiam zresztą że panowie
    > "dyskutowali" nie pierwszy raz;) Czy policja powinna uganiać się za
    > karetkami w imię prywatnych animozji kierowców karetki i radiowozu?

    Zdecydowanie nie, tylko, ze tu znowu sugerujesz, ze im to jakoś w nawyk
    weszło, a to nie wynika z niczego.

    > Oczywiście że ocenimy. Sam fakt że policja twierdzi że film ma ale go
    > nie upublicznia oznacza zapewne, że po prostu nic "mocnego" na tym
    > filmie nie ma.

    Bo skarga nie dotyczy wykroczenia, tylko aroganckiego zachowania, a tego
    najpewniej na filmie nie ma. Podejrzewam - ja bym tak zrobił - że
    komendant kazał się przyjrzeć całej sprawie i póki są dostępne
    zabezpieczyć nagrania z jakiego tam monitoringu. Nie wiem, gie to było
    dokładnie, więc trudno powiedzieć, czy jest tam jakaś kamera. Ta mostowa
    ma kawałek.

    --
    Robert Tomasik