eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKaralność pożycia seksualnego z dziećmi poniżej 16roku życia? › Re: Karalność pożycia seksualnego z dziećmi poniżej 16roku życia?
  • Data: 2008-04-02 20:08:23
    Temat: Re: Karalność pożycia seksualnego z dziećmi poniżej 16roku życia?
    Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości
    news:ft0nkp$3o7$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > zle formulujesz pytanie, nie wprowadzono karalnosci jako takiej tylko
    > ochrone

    Skoro wiesz jak należy lepiej je zadać więc rozumiesz o co mi chodzi, więc proszę
    wyjaśnij...różnicę ochrony i karalności w tym konkretnym przypadku.
    To coś w stylu: "osoby dojrzałe seksualnie mogą podejmować aktywność w tym
    zakresie zgodnie z naturalnym porządkiem rzeczy, ale..."?

    wynikającym w różnych krajach szeroko pojętej tzw. "cywilizacji zachodniej"?

    > okres miedzywojenny to nie tylko ochrona dzieci, to rowniez prawa kobiet

    A kiedy zacznie się rewolucja obyczajowa i prawna dowartościowująca prawa mężczyzn?
    ;)