eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKaralność pożycia seksualnego z dziećmi poniżej 16roku życia? › Re: Karalność pożycia seksualnego z dziećmi poniżej 16roku życia?
  • Data: 2008-04-02 20:26:42
    Temat: Re: Karalność pożycia seksualnego z dziećmi poniżej 16roku życia?
    Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    Sky pisze:

    > Skoro wiesz jak należy lepiej je zadać więc rozumiesz o co mi chodzi, więc proszę
    wyjaśnij...różnicę ochrony i karalności w tym konkretnym przypadku.
    > To coś w stylu: "osoby dojrzałe seksualnie mogą podejmować aktywność w tym
    > zakresie zgodnie z naturalnym porządkiem rzeczy, ale..."?

    roznica jak dla mnie jest bardzo istotna, laika prawa swoja droga, prawa
    nie wprowadzasz (tak z grubsza) zeby karac tylko zeby chronic, swoja
    droga nie wiem jaka tak naprawde informacje chcialbys uzyskac, w Polsce,
    moge sie walnac, ochrona praw dziecka jesli chodzi o twoje pytanie
    nastapila bodajze w 1936, ale ochrona praw dziecka to nie tylko kwestia
    wykorzystania seksualnego ale ochrony maloletniego nie wnikajac jakie sa
    definicje prawne tego slowa

    --
    The Gnome