  • Data: 2008-01-17 19:29:07
    Temat: Re: Karalność
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ciekawe na jakiej podstawie twierdzisz ze nie ma cie w KRK?
    tam bedziesz chyba juz zawsze tyle ze twoja kara bedzie zatarta to sie chyba
    nazywa zatarcie skazania i oczywiscie po pieciu latach to sie zaciera tzn ze
    mozesz podawac ze nie byles karany natomiast fizycznie wpis bedzie istnial w
    KRK

    wykroczenia zacieraja sie po 2 latach to tak na przyszlosc:)))

    Użytkownik "Kamil 'czemu' Bista" <t...@c...org> napisał w
    wiadomości news:fmo6ln$318$1@tiberium.net.pl...