  • Data: 2011-06-13 19:11:46
    Temat: Re: Kara za zerwanie umowy (476 KC)
    Od: "Robert" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał:

    > Nie było nic więcej?
    > Wyszczególnionych pozycji składających się na 173.97 ?

    Witku! Właśnie o tym pisałem od początku! Nie ma żadnych "pozycji" w tabelce
    poza jedną: kara umowna
    Wszystko przepisałem słowo w słowo. Też mnie to dziwi na jakiej podstawie wyszło
    im to 173,97.

    > Bo sama kara umowna (jako pozycja) w świetle umowy wynosi tylko co zaliczka
    > czyli zero w twoim przypadku.

    Też mi się tak wydaje. Kara to zaliczka. Zaliczki wpłaciłem 0 zł. Zgodnie więc z
    umową mają prawo zatrzymać wpłacone 0 zł. Poprawna logika?

    > Ale mogą cię obciążyć np, za czas pracowników jeśli coś już zaczęli robić.

    Nie mogli nic zacząć robić, bo nie podpisywałem żadnych projektów. Wymiary
    podałem jedynie do wyceny. Mocno na oko. A wymagałem dokładności 1mm. Nie dałem
    im nawet umywalki, do której miał być docięty blat a umywalka ma bardzo fikuśny
    kształt. Jedyny koszt, który poniesili to 10 minutowa rozmowa ze mną i papier
    zużyty na wydrukowanie 2 kopii umów.

    Dziękuję Witku za odpowiedź.

    Pozdrawiam,
    Robert