  • Data: 2011-06-14 09:16:59
    Temat: Re: Kara za zerwanie umowy (476 KC)
    Od: "Robert" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" napisał:

    > Ale mógł zakupić np. materiał, a nie miał obowiązku zrobienia tego z
    > zaliczki. Mógł w dobrej wierze wyłożyć własne pieniądze.

    Mógł zakupić, gdyby chociaż wiedział jaki. Nie było żadnego projektu, bo
    wszystko opierało się na cięciu blatu do umywalki o bardzo nieruglarnych
    kształtach, której nie miałem ze sobą podczas podpisywania umowy. A nawet jeśli
    będzie się upierał, że mimo wszystko zakupił jakiś materiał, to powiedz mi
    proszę: czy w świetle podpisanej umowy ja w jakiś sposób ponoszę
    odpowiedzialność za jego "dobrą wiarę"?

    Dziękuję!
    Robert