  • Data: 2005-07-13 10:54:24
    Temat: Re: Kara za niueopłacone OC w czasie gdy auto nie jeździło.
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    rr napisał(a):

    > pomijając że to złodziejstwo (imo)
    Czemu zlodziejstwo? Wyobraz sobie ze masz samochod, ktorym nie jezdzisz.
    Ale przyjechala rodzinka/znajomi, jakis nastolatek swiezo po otrzymaniu
    prawka chcialby sobie pojezdzic. Mieszkacie gdzies na zadupiu, wiec
    dajesz mu samochod, on wyjezdza na droge i powoduje kolizje/wypadek. W
    jaki sposob poszkodowany mialby odzyskac kase, skoro nie zaplaciles OC?
    Tak wiem, Ty jestes ten uczciwy, ale pewnie trafilby sie ktos kto
    probowalby kombinoawc (bo ludzie probuja nawet przy OC). Musialoby pojsc
    z funduszu ubezpieczen (czy jak to tak sie nazywa) a na ten fundusz
    placi kazdy kto placi OC. wiec czemu inni mieliby placic odszkodowanie
    za kogos kto nie placil OC?
    > czy to znaczy że nawet gdy jest wyrejestrowany trzeba płacić OC???
    Nie
    Aczkolwiek pytanie czy mozna wyrejestrowac samochod?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl