  • Data: 2005-07-13 12:41:26
    Temat: Re: Kara za niueopłacone OC w czasie gdy auto nie jeździło.
    Od: "ElComandante" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie bierzesz pod uwage sytuacji kiedy stojący gdzieś samochód wyrządza
    > komuś szkode* - kto wtedy zapłaci? dlatego OC trzeba mieć, inaczej jest
    > kupa kombinowania z pozywaniem wlasciciela itp itd.

    A ja mam w takim razie pytanie :
    czy samochody stojące w salonach ew komisach samochodowych
    mają wykupioną polisę OC (i czy muszą mieć)? Ja kupiłem samochód
    w komisie i żeby dostać kluczyki musiałem piechotą ;( lecieć do
    ubezpieczyciela i wykupić polisę więc prawdopodobnie samochód jej nie miał.
    Dodam że wcześniej jeździliśmy tym autkiem min. do diagnosty.
    I czy w takich przypadkach jeśli właściciel ma polisę OC (ale nie
    konkretnie na samochód) czy jeśli jego stojący samochód narobi szkód
    to taka polisa będzie ważna. Zakładając że ma też taką opcję w polisie.