    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kancelaria STATIMA - w imeiniu Intercity
    Date: Tue, 22 Sep 2009 12:56:27 -0500

    macso wrote:
    > Dostałem wezwanie od onej kancelarii do zapłacenia długu wobec intercity
    > ( płatne na konto Intercity do pojutrza bo jak nie to przyjdzie
    > komornik, a jeśli bym nie mógł to proponują rozłożenie na 5 rat - kwota
    > w sumie prawie 5 stów)

    he he. Taka ona kancelaria jak kruk justitia i inne.
    Czyli po prostu firma windykacyjna.

    > Generalnie przypominam sobie jazdę kiedy nie zdążyłem kupić biletu,
    > dostałem kredytowy od konduktora, ale zapłaciłęm i dawno zapomniałem.
    > Oczywiście żadnych papierów w tej sprawie nie mam.

    Kiedy byla ta jazda? O date pytam.

    > Nikt mnie nie ścigał, żadnych wezwań itd.
    >
    > Aż tu nagle kancelaria się jakas oddzywa

    bo oddali dlug do firmy windykacyjnej. Po prostu sie pogubili i wyszlo
    im ze nie zaplaciles.

    > wzywa dłużnika ( czyli mnie) do natychmiastowej dobrowolnej zapłaty długu
    > tytułem nakazu zapłaty wydanego po wezwaniu : numer wezwania 13141,
    > XIII, NC, 6674/04.
    >
    > Wygląda na jakąś autentyczną sygnaturę, ale pierun wie z jakiego sądu i
    > jakiego miasta, więc sprawdzić się nie da.

    Sądu? Raczej w zeszycie pani Zosi.

    > A nie mam zamiaru wdawać się w dyskurs z kancelarią bo jeszcze
    > potraktują to jako uznanie zobowiązania.
    >
    > Ciekawe czy ktoś się już spotkał z taką zagrywką ?

    tak, jak z kazda inną firmą windykacyjną.

    mozesz olac i nic nie robic, czekac az pojda do sadu.
    Wowczas bedziesz musial sie pofatygowac bo zaplacisz jeszcze raz.

    Mozesz nie olac i zadzwonic.
    Jak sie przedawnil, to zadzwon i powiedz zeby spadali na drzewo bo raz,
    ze sie przedawnil dwa ze zaplaciles.

    Jak sie nie przedawnil a ty nie masz papierow, ze zaplaciles to raczej
    bym sie nie odzywal, bo jak zwesza, ze nic nie masz, to pojda do sadu na
    pewniaka, skoro nie potrafisz wykazac, ze zaplaciles.