  • Data: 2003-09-20 12:16:20
    Temat: Re: Kanary i co dalej....
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> popełnił 20 wrz 2003 na pl.soc.prawo
    utwór news:bkhej2$ou6$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > I masz czelnosc pisac ze to Tobie przydarzyla sie nieprzyjemna sytuacja?
    > Wyludziles przejazd, okradles przewoznika i w normalnym Panstwie Prawa za
    > takie cos trafilbys do kryminalu...
    Masz rację, gapowicz powinien zapłacić za przejazd bez biletu, zmianę trasy
    - a kontrolerzy odpowiadać za bezprawne zatrzymanie i ograniczenie
    wolności. A może uważasz, że wszystko było OK _po_ odjeździe z posterunku?

    > Wystarczy Ci numer jednego z nich, poza tym i tak jest on na mandacie.
    Może, a czy kontroler MOŻE odmówić podania numeru służbowego?
    Wymagasz od drobnych naciągaczy (gapowicze) poszanowania prawa - OK,
    dlaczego nie postulujesz tego samego od kotrolerów? Państwo _naszego_
    prawa?

    --
    pozdro
    poreba