  • Data: 2003-09-20 11:50:12
    Temat: Re: Kanary i co dalej....
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kontroler nie ma prawa przetrzymywać nikogo w autobusie, ani tym
    > bardziej wykręcać komuś ręki.

    Jezeli gapowicz jest agresywny, nie placi na miejscu, nie okazuje dokumentow
    itd to do przybycia policji ma prawo go przetrzymac w pojezdzie. A co do
    wykrecania reki - widocznie zachowanie gapowicza go do tego zmusilo (moze za
    bardzo nimi wymachiwal?) - w normalnych warunkach tak sie nie robi.

    > Zawsze musi podać swoje dane i okazać
    > ważną legitymację w taki sposób, abyś mógł to sobie zanotować.

    No i tak tez zrobili wiec w czym rzecz?

    > Pomijając już fakt jak można dopuścić do takiej absurdalnej sytuacji,
    > żeby ktoś Cie zatrzymywał w autobusie wbrew Twojej woli, ja bym zgłosił
    > sprawę na policję.

    HEHEHEEEHE <rotfl>
    dobre sobie...wiesz ile osob juz przeciwko mnie takie cos zglaszalo na
    policji?
    pffff

    pdr
    Olo