  • Data: 2004-05-19 09:32:51
    Temat: Re: Kanary a brak dokumentów
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    : PS:
    : Aaaa pozwolę się tutaj podpiąć
    :
    : Szanowny Panie Rokicki
    : Uprzejmie przypominam, iż mój czytnik nie zasysa Pańskich postów, gdyż tak
    : mu nakazałem jakiś czas temu. W związku z tym mimo usilnych prób nie jest
    : Pan w stanie nijak mnie dotknąć, czy obrazić, a w temacie
    identyfikatorów -
    : to Pan pieprzysz trzy po trzy...owszem - kontroler ma obowiązek okazania
    : identyfikatora służbowego ale absolutnie żaden pasażer nie może się
    domagać
    : podania nazwiska kontrolera. Zaś między numerem identyfikacyjnym a
    : nazwiskiem jest poważna różnica.
    :

    No to lepiej czytaj dokladniej. napisalem ze musi sie wylegitymowac, a co na
    tej legotymacji
    sie miesci to inna sprawa. Nie mam zamiaru pana obrazac, nie bede sie znizal
    do tego poziomu.
    A co do dresiarstawa chodzi pewnie o taka mentalnosc ktora maja osoby
    robiace rozruby na stadionach. Jestem przekonany i na pewno nie ja jedyny ze
    wiekszosc kontrolerow (tych chodzacych po cywilnemu) wlasnie ma taka
    mentalnosc.

    P.