  • Data: 2004-05-17 18:07:17
    Temat: Re: Kanary a brak dokumentów
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak myślałem, że o to chodzi. Tylko wątpię, żeby to tutaj pasowało, bo
    > przecież nie pasażer zmienia tą trasę, tylko przewoźnik (kontroler).

    Przewoznik zmienia trase z powodu pasazera, pasazer wywoluje owa zmiane.

    > Pasażer _nie chce_ zmienić trasy i nic nie robi w tym kierunku poza
    > nieokazaniem dokumentu,

    Wiec robi wlasnie tyle, ile jest potrzebne do zmiany trasy.

    > Tak też wypowiadał się ten szef w gazecie.

    Proponuje zakonczyc ten temat - powyzsze watpliwosci sa na podobnym poziomie
    jak wiekszosc artykulow prasowych dotyczacych kontroli biletow. A jak ktos
    jest chamem to za to chamstwo placi.

    pdr
    Olo