  • Data: 2004-05-17 17:58:24
    Temat: Re: Kanary a brak dokumentów
    Od: narmo <n...@z...gxda.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <c8asen$9g4$1@nemesis.news.tpi.pl> Olo napisal(a):

    > Oj jest zapis o dodatkowej opłacie za "nieuzasadnione zatrzymanie lub zmianę
    > trasy pojazdu" ale nie chce mi się go w tej chwili szukać.

    Tak myślałem, że o to chodzi. Tylko wątpię, żeby to tutaj pasowało, bo
    przecież nie pasażer zmienia tą trasę, tylko przewoźnik (kontroler).
    Pasażer _nie chce_ zmienić trasy i nic nie robi w tym kierunku poza
    nieokazaniem dokumentu, do czego ma pełne prawo. A nieokazywać może z
    różnych przyczyn - cwaniaczy, ale też zgubił, zapomniał, ukradli mu
    (np. kieszonkowcy w autobusie). Tak też wypowiadał się ten szef w gazecie.

    --
    Maciek Ananicz
    gg: 2412905