  • Data: 2007-12-02 19:10:20
    Temat: Re: Kanar
    Od: "Somebody" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Dziekuje za odpowiedzi, odpowiem zbiorczo.

    1. Unikac placenia przez kombinowanie (zgubiona legitymacja itp.) nie
    zamierzam, po weekendzie wybieram sie do MZK i tam pewnie wniose oplate za
    jazde bez biletu. Nie bylo moim celem uciekanie przed odpowiedzialnocia, od
    poczatku sprawnie przedstawilem dokumenty. Natomiast dzialania poza
    procedurami i przepisami prawa budzi moj opor, do tego w sposob dziwny
    (doprawdy nie wiem jaki ten kontroler mial powod, zeby nie pokazywac mi
    protokolu, ktory mialem podpiac), stad kontynuacja sprawy.

    2. Generalnie chcialem wiedziec czy cos moze sie dalej dziac bez mojego
    podpisu, czyt. czy kontroler spasowal czy szykuje cos dalej. Teraz juz wiem,
    ze moge sie obawiac kontynuacji sprawy, wiec uprzedze ruch. Nasz urzad szczyci
    sie posiadaniem certyfikatow ISO w aspekcie jakosci i dotychczas moje
    doswiadczenie jest takie, ze faktycznie podchodzili do podobnych spraw
    profesjonalnie (dotad juz parokrotnie interweniowalem w sprawie kanarow, nigdy
    dotad w sprawie wlasnej).

    3. Myslalem przez moment bedac w autobusie o wezwaniu policji, ale autobus byl
    wypelniony ludzmi, nie chcialem robic zamieszania. Nie mialem podejrzenia, ze
    to oszusci czy cos w tym stylu, bo ten drugi mial identyfikator. Aczkolwiek
    naruszenie przepisow jakby nie patrzec bylo.

    4. Sadze, ze jesli wniose oplate za jazde bez biletu to MZK nie bedzie miec
    powodu, aby sprawe toczyc dalej (zdaje sie, ze niepodpisanie tego papierka nie
    jest zadnym wykroczeniem samym w sobie, prawda?). Czy w efekcie mojego
    zgloszenia kontolerzy zaprzestana takich dzialan... coz, tu juz ciezko
    przewidywac. Wiadomo jak to bywa w tego rodzaju organizacjach ;-). Ale moze
    akurat zostana nieco wyczuleni.

    Dzieki i pozdrawiam!