  • Data: 2010-01-26 18:58:44
    Temat: Re: Kananary
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mów hop. Kiedyś widziałem zapis, że jak gapowicz nie ma dokumentów,
    > to pojazd udaje się do najbliższej jednostki policji. I taka usługa była
    > płatna w cenniku.

    OK a co w takiej sytuacji:
    Jest osoba troche nierozgarnieta, nieuwazna. W czasie wsiadania do autobusu
    wypada jej bilet, kanar sprawdza bilety ow nieszczesnik naturalnie takowego
    nie ma. Teraz nie ma dokumentow i kanary wypraszaja z autobusu pasazerow i
    jada na zajezdnie czy komisriat, ow czlowiek jest bardzo nerwowy i uznaje to
    za probe porwania. Zaczyna "szalec" wybil szybe itp. Czy poniesie wowczas
    konsenwkencjie zniszczen?
    Czy wewnetrzne przepisy przewoznika moga stac wyzej nad konstytucja?
    Co to znaczy odwiesc na komisariat? Kanar nie ma chyba(?) prawa nikogo
    nigdzie odwozic bez jego woli nawet jak by to bylo napisane potezna czcionka
    przy wejscu do autobusu bo to niezgodne z konstytucja!