  • Data: 2007-10-02 19:33:25
    Temat: Re: KaczyĹ?ski nic nie ma
    Od: Andrzej Zbierzchowski <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:
    > Nie, no ja się zgadzam, że ludzi prymitywni byli chętni do walki i
    > tłukli gdzie popadnie, ale na niczym innym się nie znali.
    > Do rozwalania byli najlepsi.
    > Czyż nie?

    Zgoda :)
    A jest właśnie konkretna sitwa do rozpieprzenia :)
    --
    Pozdrawiam - Andrzej Zbierzchowski

    Strzeżcie się kwasu faryzeuszy. Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie
    wyszło na jaw, ani nic tajemnego, co by się nie stało wiadome. Dlatego
    wszystko, co powiedzieliście w mroku, w świetle będzie słyszane, a
    coście w izbie szeptali do ucha, głosić będą na dachach (Łk 12,1-3).