  • Data: 2007-03-10 11:25:23
    Temat: Re: KRS stowarzyszenie - ciekawostka
    Od: "Kama" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mientowy" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:essqjv$460$1@news.onet.pl...

    > Zdaje sibie sprawe ze zmiany dokonywane w rejestrze byly jeszcze zanim
    > pojawil sie KRS i moze tu jest pies pogrzebany. A odpis dotyczyl tego co w
    > starym rejestrze sie znajduje.

    Dokłdnie tak jest. od 2001 r.(od kiedy istnieje KRS) wszelkie zmiany mogą
    być dokonywane tylko po uprzednim przerejestrowaniu do KRS

    > Jesli dobrze mysle to co w tej sytuacji trzeba zrobic. jak zarejestrowac w
    > KRS juz istniejace stowarzyszenie?

    Nie zarejestrować a przerejestrować.

    I co zrobic aby przypadkiem nie powstalo
    > nowe stowarzyszenie.

    przy przerejestrowaniu powołujesz się w formuularzu KRS-Z20 na stow. ze
    starego rejestru stowarzyszeń

    Nie jestem w stanie przeciez postepowac jak przy