  • Data: 2004-12-19 15:24:21
    Temat: Re: KRS
    Od: "Sebastian" <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "R De" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cq4607$rbu$1@news.onet.pl...
    > Czy jest w sieci jakaś strona, na której można znaleźć numer KRS, na
    > podstawie np. NIP'u?
    > Wiem, że mogę wziąć wypis, ale mnie potrzebny tylko numer.

    No niestety, jedyna mozliwosc, to udanie sie z wczesniej oplaconym
    wnioskiem do Centralnej Informacji KRS. Jednak i tam po NIP-ie
    nie znajdzie sie numeru. Potrzebna jest nazwa lub numer regon. Bo tylko
    te dane sa wpisywane do systemu (wiem cos o tym ;-) ).

    Byc moze w dalekiej przyszlosci wszystko zostanie zinformatyzowane i
    bedzie mozliwosc szukania spolek bezposrednio z netu.

    pozdr