  • Data: 2008-10-26 20:53:36
    Temat: Re: KRD a zaistniala sytuacja
    Od: "Fotelik" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kots" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ge23de$cu2$1@news.onet.pl...

    > Nie...Zakladamy ze strzalki nie bylo, jednak dla kazdego pasa byla osobna
    > sygnalizacja - nad swiatlem zielonym istnieje znak nakaz jazdy w lewo na
    > prawym pasie niewiadomo jakie bylo. Ale prze jakis czas pewnie inne niz
    > dla lewego - samochody jechaly na wprost kiedy na lewym staly.
    >
    > Czyli generalnie jest to mozliwe

    Jeśli światło dla skręcającego w lewo jest zieloną strzałką a nie okrągłym
    całym zielonym światłem to winni drogowcy
    Jeśli światło dla wszystkich jest takie samo czyli na sygnalizatorze nie ma
    kierunków a kierunki pasa wyznaczają tylko strzałki pod sygnalizatorami
    świetlnymi to wina skecającego w lewo.
    Foti