  • Data: 2007-09-20 20:00:25
    Temat: Re: KOSZT DOSTARCZENIA DO SERWISU - KTO POWINIEN ZAPŁACIĆ ???
    Od: Kuba <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    HALL 9000 pisze:
    > Witam.
    >
    > Zepsuł mi się TV , buuuuu .....
    >
    > Kupiłem go poprzez internet .
    >
    > Sprzedawca i jego serwis mieści się 500 km. ode mnie .
    >
    > Czy sprzedawca/gwarant ma obowiązek zwrócić koszt dostarczenia
    > urządzenia do serwisu . Za komuny jak coś ważyło ponad 40 kg. to
    > transportem zajmowali się " ONI " :) , a tak pare napraw i koszty
    > rosną do nieba ! :(
    >
    > Jak to teraz jest - Federacja Konsumentów nie odpowiada na maile .
    >
    > Ma ktoś z Was wiedzę w tym temacie ?
    >
    > Pozdrawiam

    Polecam najpierw przejrzeć umowę gwarancyjną, potem zajrzeć do przepisu
    art. 580 par. 2 w zw z art 580 par. 1 KC a także art 8 ust. 2 ustawy o
    szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Możesz wybrać co będzie
    dla ciebie korzystniejsze: dostarczenie przez gwaranta na swój koszt
    towaru (art 580 par 2 KC) czy zwrot kosztów z art 8 ust 2 ustawy.

    Jasne jest, że wolałbym żeby to gwarant sam się zajął dostawą