  • Data: 2007-10-05 12:21:47
    Temat: Re: Już sądy w rękach PiSu?
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:fe4oci$ask$4@inews.gazeta.pl...

    > cos w klimatach art 17 ust 5 kpk ?
    >
    > P.

    No ja nie wiem, uzasadnienia nie podano. Ale na pewno nie 17, 1, 5. To
    dotyczy postepowania wobec oskarżonego (w poł. podejrzanego). Wniosek zaś
    dotyczył weryfikacji kontrolnej, co do samej zasadności przeprowadzanych
    czynności wobec danej osoby. I tu nie ma znaczenia, czy wniosek taki złożył
    podejrzany, czy w przypadku śmierci jego, pośmiertnie rodzina. Takie
    orzeczenie jest rodzinie potrzebne do ewentualnych roszczeń odszkodowawczych
    i sąd nie miał prawa się przed wydaniem decyzji co do meritum uchylać.

    boukun