  • Data: 2003-09-22 13:42:45
    Temat: Re: [Joke]Dlaczego nie ma pracy?
    Od: "poilkj" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Leszek" <l...@p...fm> wrote in message
    news:bkmq9e$1e4$1@topaz.icpnet.pl...
    > "Wstaje rano, wlaczam moje japonskie radio, zakladam amerykanskie
    > spodnie, wietnamski podkoszulek i chinskie tenisowki, po czym z
    > holenderskiej lodowki wyciagam niemieckie piwo. Siadam przed
    > koreanskim komputerem i w amerykanskim banku zlecam internetowe zakupy w
    > Anglii,
    > po czym wsiadam do czeskiego samochodu i jade do francuskiego
    > hipermarketu na zakupy. Po uzupelnieniu zarcia w hiszpanskie owoce,
    > belgijski ser i
    > greckie wino wracam do domu, siadam na wloskiej kanapie i szukam pracy
> [...]

    Wstaję rano z chinskiego łóżka, wyłączam chiński budzik, używam chińskiego
    komputera, jeżdżę koreańskim samochodem, dzwonię z chińskiego telefonu,
    zdjęcia robię chińskim aparatem, piszę w chińskim zeszycie chińskim
    długopisem. Lodówka też nie jest amerykańska.

    Cholera, ta Polska to strasznie bogaty kraj, mnie nie stać na kupienie
    francuskiego szampana.