  • 1. Data: 2003-09-22 12:35:13
    Temat: [Joke]Dlaczego nie ma pracy?
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    "Wstaje rano, wlaczam moje japonskie radio, zakladam amerykanskie
    spodnie, wietnamski podkoszulek i chinskie tenisowki, po czym z
    holenderskiej lodowki wyciagam niemieckie piwo. Siadam przed
    koreanskim komputerem i w amerykanskim banku zlecam internetowe zakupy w
    Anglii,
    po czym wsiadam do czeskiego samochodu i jade do francuskiego
    hipermarketu na zakupy. Po uzupelnieniu zarcia w hiszpanskie owoce,
    belgijski ser i
    greckie wino wracam do domu, siadam na wloskiej kanapie i szukam pracy
    w polskiej gazecie. Znowu nic... Zastanawiam sie... dlaczego do cholery
    w Polsce nie ma pracy...!!!"

    Pozdr
    Leszek

  • 2. Data: 2003-09-22 13:42:45
    Temat: Re: [Joke]Dlaczego nie ma pracy?
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Leszek" <l...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > greckie wino wracam do domu, siadam na wloskiej kanapie i szukam pracy
    > w polskiej gazecie. Znowu nic... Zastanawiam sie... dlaczego do cholery

    Wstaję rano z chinskiego łóżka, wyłączam chiński budzik, używam chińskiego
    komputera, jeżdżę koreańskim samochodem, dzwonię z chińskiego telefonu,
    zdjęcia robię chińskim aparatem, piszę w chińskim zeszycie chińskim
    długopisem. Lodówka też nie jest amerykańska.

    Cholera, ta Polska to strasznie bogaty kraj, mnie nie stać na kupienie
    francuskiego szampana.

  • 3. Data: 2003-09-22 14:41:53
    Od: Artur Górniak <j...@d...ists.pwr.wroc.pl>

    poilkj <p...@g...pl> wrote:
    > Cholera, ta Polska to strasznie bogaty kraj, mnie nie sta? na kupienie
    > francuskiego szampana.
    w końcu ktoś nie powtarza cuchnących od starości kawałów ;-)

    a może tylko ja ten kawał znam krócej?

    Artur Górniak

  • 4. Data: 2003-09-22 15:16:48
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

> [...]
    > greckie wino wracam do domu, siadam na wloskiej kanapie i szukam pracy
    > w polskiej gazecie. Znowu nic... Zastanawiam sie... dlaczego do cholery

    No zastanow sie dlaczego......

    Skad wzialles na to wszystko pieniadze jeslinie zapracowales ?

    Boguslaw

  • 5. Data: 2003-09-22 15:27:24
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-09-22 17:16, Boguslaw Szostak napisał(a):

    >No zastanow sie dlaczego......
    >
    >Skad wzialles na to wszystko pieniadze jeslinie zapracowales ?

    Pewnie z zasiłku...
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl 1914-1918

    "Like a madman laughing at the rain"

  • 6. Data: 2003-09-22 15:34:22
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Wojciech Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie z zasiłku...
    > - Szwejk

    Jesli tak, to wszystko jasne..
    Praca jest, ale ne ma kto PLACIC, bo Panstwo zadaz chce prawie drugie tyle
    na zasilki...itp..

    Boguslaw

  • 7. Data: 2003-09-22 17:54:17
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:bkn4o8$l1n$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    Oszczędzałem od dziecka, babcia dawała z renty, a ja konwojentem w zakładach
    mięsnych jestem więc pieniądze w lodówce trzymam;))

    Pozdr
    Leszek