  • Data: 2011-09-24 22:41:48
    Temat: Re: Jeszcze raz Play
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 23 Sep 2011 23:36:19 +0200, Smok Eustachy napisał(a):

    > Puknij sie jeszcze mi milion szczekaczek potrzeba.

    Sam pomysł nie jest zły, ale powinien wyjść od operatorów i w postaci
    nieprzymusowej i domyślnie nieaktywnej. Dzwonisz na dezinfolinię, każesz
    włączyć i masz szczekaczkę. Albo sobie wyklikujesz gdzieś.

    Przydałoby się jeszcze coś podobnego przez USSD. Wklepujesz jakieś
    *cośtam*numer# i masz informację. A może ktoś ma taką usługę?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl