  • Data: 2010-04-29 09:46:09
    Temat: Re: Jeszcze nikt? Kradzież kompensacyjna
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29-04-2010 10:59, Gizayer pisze:

    > To nie istotne czy wysłali pismo czy nie wysłali, byłem na urlopie czy
    > nie byłem.

    Jest istotne.
    Wrzeszczysz, że Cię nikt nie uprzedził. A na 100% podęto próbę
    uprzedzenia Cie. Że nie była skuteczna, jest prawie pewne, że to Twoja wina.
    Jedna wizyta w US wyjaśniłaby sprawę i wtedy albo byś miał faktyczne
    powodu do robienia awantury albo bys musiał podkulić ogon, bo dałeś ciała.

    US przejmie przypomina o zaległościach i daje takim zapominalskim 7 dni
    na zapłatę. A jak się zapłaci 7. dnia i rozsądy człowiek zadzwoni do US
    i powie, że puścił przelew to US 8. dnia nie wjedzie na konto, poczeka
    2-3 dni żeby się księgowania zakończyły. US w takich sytuacja idzie na
    rękę podatnikowi.
    Da się nawet dług rozłożyć na raty.

    Ale trzeba wykazać odrobinę dobrej woli. Np. odbierać polecone,
    zatroszczyc się, żeby byle kto nie odbierał korespondencji itp.
    I przedsiębiorca nie wyjeżdża sobie na wakacje zamykając interes na kłódkę.
    Tzn. oczywiście wolno mu. Moze też sobie strzelić w stopę, każdy
    odpowiada za siebie.

    Nie pilnowałeś swoich interesów, ale to tylko Twoja wina.

    > Po prostu wzieli swoje tak samo jak tych pięciu pracowników którzy nie
    > dostali wypłaty.

    Tak samo?

    US ma takie prawa wprost z ustawy, i sam napisałeś "wzięli swoje".
    A tych 5 pracowników wzięło cudze, tego nikt nie kwestionował.
    I nie znaczy to, że każdy takie przypadek pozostanie bez kary.

    Swoją drogą wyrok jest kuriozalny a nie ma informacji czy jest
    prawomocny, a jeżeli nie, to czy okradziony pracodawca będzie apelował.

    Idiotycznych wyroków w pierwszej instancji mamy w Polsce więcej niż
    karaluchów. Dopóki nie będzie prawomocny to nie ma co się podniecać.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813