  • Data: 2006-09-10 13:49:53
    Temat: Re: Jeszcze jeden z serii "O kanarach"
    Od: j...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    Powiem tylko tyle, ze bylo ich dwoch i ze byli wieksi. Co prawda jeden
    z nich nie mial zdania i byc moze nawet w jego biednej makowce tlila
    sie watla mysl, ze to co robi, sposob w jaki zarabia na zycie, nie jest
    godne dzentelmena...ale niestety jak to zwykle z ludzmi o slabej woli
    calkowicie ulegal wplywowi swojego kompana, ktory byl zupelnie
    pozbawiony skrupulow i (oczywiscie) wiekszy od niego. A ja bylem z
    kolezanka i z jednym ciezkim plecakiem. Oczywiscie nieskonczenie
    gorowalismy nad nimi pod wzgledem jakosci intelektualnej naszych
    argumentow, ale w takich sytuacjach czerpie sie z tego wylacznie, ze
    tak powiem, gleboko intymna satysfakcje.

    pozdrawiam,
    jacek