  • Data: 2006-01-03 22:51:26
    Temat: Re: Jestem złodziejem!!!
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no to nie mamy o czym gadac jestem pierd. hipokryta, jezlei ktos popelnia
    > przestepstwa to zle jezeli ty to dobrze, ktos kradnie to jest zlodziejem
    > ty kradniesz - zlodziejem nie jestes, sorry ale nie mamy o czym rozmawiac.

    na ironię właśnie opisałeś swoją postawę a nie moją, haha, może niedługo
    zaczaisz o co biega:O)

    jak ktoś kradnie to zawsze jest źle, ja czy ty, czy ktoś inny, to zawsze
    źle, ale jeśli już przechodzimy do karania, to krajmy wszystkich, a nie (jak
    to ma się obecnie) jednych kramy (tzw. piratów, czy kupujących piratów) a
    innych głaszczemy i łechcemy (monopole, koncerny i inne menty)