    From: Fizzzi <f...@...i.eszcozrob.op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jestem złodziejem!!!
    Date: Wed, 21 Dec 2005 11:05:51 +0100

    On Tue, 20 Dec 2005 16:16:04 +0100, Paweł <b...@o...pl> wrote:

    > Pozwolę sobie jeszcze raz napisać mój post - nie wiem czemu, ale nie
    > wszystkie serwery go złapały, może z Onetu będzie ok.
    >
    > Witam,
    > Będzie trochę długie, ale może się ktoś nauczy, że nie warto
    > kraść.
    > W zeszłym roku podczas mojej nieobecności w domu przyszli panowie z
    > wydziału do spraw przestępczości gospodarczej w poszukiwaniu
    > nielegalnego podłączenia do sieci energetycznej. Rodzice wpuścili
    > rzeczonych panów do mieszkania, którzy natychmiast przystąpili do
    > pracy. Żadnego podłączenia nie było(ktoś zadzwonił do zakładu
> [...]

    to jest zwyczajne chamstwo. Rzeczywiscie, firma Delphi Corp. jest
    strasznie pokrzywdzona, jej wlasciciele nie moga spac po nocach. A
    sprzataczki zaczely bac sie o etat.
    Ty jestes winny, bo chciales sie czegos nauczyc.
    Jestes winny bo sie uczysz i pracujesz, trzeba Cie zgnebic masz tu
    wezwanie i plac 50 000zl,
    Albo wiesz co... 50 000 to malo trzeba do wezwania dopisac jeszcze jedno
    zero.