  • Data: 2007-07-25 11:28:23
    Temat: Re: Jestem ścigany przez ... Pomocy!
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:f87at8$4l3$1@opal.futuro.pl...
    > Użytkownik "Mariusz" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > owszem to twoja wola, ale nie zdziw sie, jak ktoregos rana wyjmie cie z
    > domu policja, albo zdejmie cie po poludniu jak wrocisz i zawioza prosto do
    > wku a potem albo za kraty albo do jednostki ;)

    Ale czy oni mogą przyjechać? akcja policyjna chyba zaczyna sie wtedy gdy
    dostane bilet i ja dalej sie niezgłaszam, a dopóki biletu nie dostałem i
    niebyłem na komisji to chyba nie mogą przyjechać, stan zdrowia mógł sie
    zmienić, na ich widok mógłbym dostać zawału, kto potem bedzie odpowiadal za
    moją smierć ? Kaczyński ? Dzielnicowy ?