eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJeśli bank wypowie kredyt - to jaka kolejność zdarzeń potem? › Re: Jeśli bank wypowie kredyt - to jaka kolejność zdarzeń potem?
  • Data: 2004-02-04 06:12:24
    Temat: Re: Jeśli bank wypowie kredyt - to jaka kolejność zdarzeń potem?
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kredytobiorca" <k...@o...pl> wrote
    > Po prostu czy o wszczęciu postępowania mnie bank/sąd/komornik powiadomi -
    czy
    > jak wyżej? Wydaje mi się, że powinni powiadomić, ale może mi się tylko
    wydaje...

    Wez do reki umowe kredytowa i poczytaj. Tam powinno byc wyraznie napisane co
    i jak.
    Na przyklad, ze bank wysyla pismo z zadaniem splaty kredytu, jak po 2 tyg
    nic nie ma,
    to wysyla drugie, jak po 2 tyg dalej nic, to wystawia mieszkanie na
    licytacje z cena wywolawcza
    75% wartosci mieszkania, jak sie nie uda sprzedac to po 2 tyg wystawia
    mieszkanie na druga
    licytacje z wartoscia poczatkowa 60% ceny...

    To tylko przyklad - wszsytko powinno byc w umowie.

    Pozdrawiam i zycze powodzenia,
    Janusz