  • Data: 2009-12-16 18:00:46
    Temat: Re: Jedno Okienko, załatwiania w ch......
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Gut w <news:hgangl$48t$1@portraits.wsisiz.edu.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości

    > musisz pdoac stare pkd i nowe wg klucza jak stara dzialalnosc sie pokrywa z
    > nowa to musisz podac i stare pkd i nowe

    Mam wpis do EDG z 2005 z PKD2004, to bez problemu dopasuję nowe i po lewo
    podam... Tylko US chyba nie wiedział o tamtej zmianie (a chyba powinien) i
    mi kod spoza PKD 2004 w REGONIE wpisał i oczywiście do luftu przeważający
    rodzaj wg PKD 2007.

    Ale ja nie o tym.

    Coś więcej trza wpisać, oprócz NIP, PESEL, US, ZUS, GUS i tych PKD, czy
    jeszcze jakieś inne typu oznaczenie przedsiębiorcy, data rozpoczęcia,
    rachunki, adresy...?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]