  • Data: 2009-12-17 09:21:46
    Temat: Re: Jedno Okienko, załatwiania w ch......
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro te ^^^^^ dotyczą wniosku o wpis i słowa nie ma o nich przy
    > zgłaszaniu
    > zmian, to albo instrukcja jest do d..., albo...

    moja zmiana to bylo dopisanie jednego miejsca dzialalnosci i zmiana pkd na
    nowe
    kazala mi panienka pisac od dechy do dechy calosc

    > ...albo 11 rubryk (te 9 powyższych oraz dotyczącą PKD), bo np nazwisko to
    > pole z (*).

    jw

    > W 2004 zmiana PKD była zwolniona.

    moze sama zmiana pkd tak (chociaz watpie bo cos mi sie kolacze jak musialem
    dopisac kody to tez bulilem) natomiast zmiana adresu, nazwy itd to lecialo
    100 czy 120 za wydanie zmiany wpisu