  • Data: 2010-12-16 19:05:20
    Temat: Re: Jedna z telegier-czy to siê nie nadaje do s±du?
    Od: "Papuso Smurfo" <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "witek" napisał:
    > dokonal operacji w systemie dziewiatkowym na liczbach zapisanych
    > w systemie DZIEWIĄTKOWYM. Skąd wziąłeś założenie, że 3 x (5 x 5) + 22 +
    > 18 jest zapisane
    > w systemie dziesiętnym?

    bo taka jest notacja zapisu liczb w systemie dzisiętnym, tak samo skąd wiesz
    że log oznacza logarytm dziesiętnyy a ln oznacza logarytm naturalny?:O)
    taka jest obowiązująca notacja zapisuf matematycznych, jeślu używasz innych
    systemuf, czy logarytmuf innych niż dziesiętnych czy naturalnych to musisz
    to zpisać, czyli zaznaczyć system liczbowy, czy podstawę logarytmu, tak więc
    dokonywanie operacji w jednym systemie na liczbach w innym systemie jest bes
    sensu!:O)

    a nawet jak by te liczby były zapisane dziewiątkowo, to wynik operacji byłby
    identyczny niż w dziesiętnym, po prostu pierw tsza zamienić na dziesiętny, a
    tfierdzenia że operacje na tych samych liczbach w różnych systemach dają
    różne wyniki śfiadczy tylko o tym że osoba pewnie nie skończyła nawet tych
    ośmiu klas:O(

    p.s. może jak ktoś w pierszej klasie podstawufki zamiast zakuwać wydumane
    systemy liczbowe, to ciongał by dziefczyny za włosy, wkładał zdechłe ropuchy
    do plecakuf, rzucał kapciami w nauczycielki i skakał pszez okna jak ja, to
    by na staroś takich głupot nie wypisywał:O)