  • Data: 2010-04-14 13:31:04
    Temat: Re: Jechać na badanie samochodem bez badań?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    grup dyskusyjnych:s...@l...local
    domain...

    > Nie wiem, jak złośliwy musiałby być diagnosta,

    moze byc bardzo, jak kiedys na poczatku instalacji gazowych w polsce byl
    moment, kiedy przeglad mozna bylo robic tylko na stacjach mpt, pewien
    diagnosta odmowil mi podbicia przeglady za "zmatowiona szybe" na koncu
    zasiegu wycieraczki, glupi bylem bo chcialem miec lepsze pole widzenia i
    zalozylem dluzsze piora, jak bym mial standardowe krotkie, zmatowienie
    byloby na granicy "brudu" i nawet by nie zauwazyl, a tak kosztowalo mnie to
    nowa przednia szybe