  • Data: 2010-04-14 12:49:42
    Temat: Re: Jechać na badanie samochodem bez badań?
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "olgierd" <n...@n...problem> napisał
    w wiadomości news:pan.2010.04.14.12.20.48@rudak.org...

    > Jeśli nie masz bardzo daleko to śmiało.

    Ma względnie niedaleko, i do tego ulicami, którymi
    jeździłem diesiątki razy i patroli nie widziałem,
    więc "na pewno" kontrola po drodze mu nie grozi.

    Ja jednak pytam, JAK w tej sytuacji NIE POPEŁNIĆ
    wykroczenia (jazda samochodem bez ważnych badań),
    a nie czy da się uniknąć wykrycia (kontroli drogowej).

    Dla niedowidzących cytat z podkreśleniem:

    "Jak __legalnie__ dojechać (...)?"

    Maciek