    From: severin <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jazda pod wplywem alkocholu
    Date: Mon, 22 May 2006 12:39:29 +0200

    t...@g...com napisał(a):
    > Witam
    > Wczoraj mialem nieprzyjemna sytuacjie zabrania prawa jazdy za
    > prowadzenie pod wplywem(1 promil)
    > Jestem zalamany i zly na siebie ,poszukuje informacji jakie sa
    > konsekwencjie tego "wyczynu".
    > Na jaki okres zabiara mi prawojazdy?Czy bede musial je zrobic
    > ponownie?iI jaka moze byc kara pieniezna?
    > Z gory dziekuje za info osob znajacych emat
    > Pzd,

    Wiem co przezywasz, bo w styczniu zrobilem to samo. U mnie sprawa
    jeszcze w sadzie, niestety apelacyjnym, poniewaz prokurator wniosl
    apelacje. W SG sedzia wrunkowo umorzyl postepowanie+grzywna 500zl, bez
    zakazu i na to nie przystala prokuratura, ktora domaga sie w apelacyjnym
    zakazu prowadzenia na okres 1 roku.
    Nie wiem jakie byly okolicznosci, w moim przypadku chcialem przejechac
    600m droga polna z predkoscia okolo 20km/h po godz. 21. Samochod
    wykorzystuje do prowadzenia DG.
    Jedyne co moge Ci doradzic, oczywiscie skrucha, zaswiadczenia od
    wiarygodnych autorytetow (z zakladu pracy, instytucji, kosciola etc) o
    tym ze jestes dobrym czlowiekiem. Jak najbardziej wskazany adwokat.

    PS
    Zawsze twierdzilem, ze powinni z miejsca zabierac prawko. Teraz kiedy
    sam popelnilem blad (nieprzespane noce, widmo utraty pracy, zszargane
    dobre imie) juz nie jestem taki skory do oceny innych. Jak ktos
    wczesniej wspomnial kazdemu zdarza sie bladzic i nie wszystkich od razu
    mozna skreslic. Niech to bedzie przestroga dla wszystkich, ktorzy
    twierdza, ze jesli juz to ktos, nigdy ja!!