  • Data: 2007-08-08 18:45:49
    Temat: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:nj2rrlqxz0ks$.ee9w0yfi15vg$.dlg@40tude.net...

    > ROTFL :-)

    ROTFL, to miałeś mieć na drugie imię, ale ksiądz się nie zgodził.

    Równie mogę się ponabijać ze stwierdzenia "Energia elektryczna 100W jest
    w stanie [...]", ale rozumny człowiek zrozumie, że jest to uproszczenie,
    burak niestety nie. Żebyś się nie cieszył, wiem, że Volt, to jest różnica
    potenciałów pomiędzy źródłem i punktem odniesienia, a o prądzie mówi się w
    rozumieniu natężenia, jednakże prąd ma także trochę inne potoczne znaczenie.