  • Data: 2007-08-07 08:32:35
    Temat: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "andrzej" <u...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:f984hg$99e$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > Ale po co? Przecież to jest prosta sprawa, nad którą ludzie normalni
    > powinni się tylko 5 minut zastanawiać.
    > Jak się dowiedziałem o propozycji tego obowiązku to szybko przypomniałem
    > sobie tych wszystkich idiotów, którzy maskowali się przede mną w
    > nieokreślonej porze dnia i ucieszyłęm się, że nie zostawi się im wyboru.
    > Potem zaraz skalkulowałem ile mnie to będzie kosztować. Z wyliczenia
    > wyszło mi prawie zero, więc tak skończyłem rozważanie tego tematu. Widzę,
    > tutaj, że domagasz się zniesienia tego prawa, więc zaciekawiony pytam co

    Piszesz:
[...]

    A ską wiesz że jest większa szansa - myślisz ze te dwie zarówki naprawde
    zwiekszają Ci bezpieczeństwo latem, lub coś pomagają ? To jest tylko
    gdybanie. Nie możesz pojąć ze za obowiązkiem jazdy na światłach kryje sie
    kradziesz pieniedzy przez państwo i trucie środowiska, a jeśli zapomniesz
    włączyć światła to dostaniesz mandat a to kolejny zarobek. Pomyśl
    racjonalnie, moze popatrz na sąsiadów z europy zachodniej i zastanów sie
    dlaczego u nich nie ma tyle wypadków, zdarzeń drogowych mimo braku obowiązku
    jazdy na światłach przykład WielkaBrytania, bardzo rzadko mają dobrą pogode,
    czesto mżawki, pochmurne niebo, słońce ciut niżej świeci niz w polsce, nawet
    nie myslą o wprowadzeniu obowiązkowej jazdy na swiatłach. Nie podoba mi sie
    ta ustawa ponieważ nie ma dowodów na to ze światła poprawiają bezpieczeństwo
    i z wiązku z tym nigdzie w UE nie ma tego przepisu, oprócz drugiego durnego
    kraju jak Czechy, w Norwegi niech jezdza tam mają góry i długo lezacy snieg
    i słońce niżej świeci.