  • Data: 2008-06-13 23:13:53
    Temat: Re: Jasnowidzka do paki?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:g2ut8k$j23$1@news.onet.pl...

    > Też mi się tak wydawało. Bo zwykle jasnowidzów nie ciąga się po sądach.
    > Niezależnie od tego, jak ich niektórzy tu nazywają. Może i w niektórych
    > przypadkach mają rację ;-)
    > Policjanci musieli być nieźle wkurzeni, skoro nieszkodliwą, a chcącą
    > pomóc, osobę zechcieli potraktować w ten sposób.

    Miałem okazję uczestniczyć kilkukrotnie w róznych operacjach, w których
    korzystano z pomocy tego typu osób. Podejście mam generalnie sceptyczne,
    zwłaszcza, że owi jaznowidze z reguły dość mętnie widzą i podają te swoje
    mądrości. Policja najpewniej by generalnie nie korzystała z ich usług,
    gdyby nie naciski rodziny. Głupio by było, jakby się potem okazało, że taki
    jasnowidz akurat trafił. Dla świętego spokoju się te ich rewelacje z reguły
    sprawdza. O ile tylko w ogóle są sprawdzalne. Bo jak facet powie, że zwłoki
    leżą pod ziemią, to trudno przekopać cały świat.

    Idę o zakąłd, że nie chodziło o samą fałszywą informację, tylko brak
    wzmianki o tym, że to jest jasnowidzenie, a nie fakty.