    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jasnowidzka do paki?
    Date: Sat, 14 Jun 2008 00:44:29 +0200

    Cześć

    Robert Tomasik napisał(a) :
    > Z tej wiadomości prasowej to wprost nie wynika, ale podejrzewam, że
    > problemem była nie tyle treść informacji, co forma. Najpewniej jasnowidzka,
    > zamiast napisać, że to jej przepowiednia, to opisała to tak, jakby
    > wiedziała, że tak się stało - była świadkiem zdarzenia lub uzyskała
    > informację od świadka albo sprawcy. Policja nie miała możliwości na szybko
    > tego zweryfikować, bo nie podała adresu normalnego (znowu domysł) i podjęła
    > działania takie, jakby ta informacja pochodziła od świadka. Sądzę, że
    > najprawdopodobniej tym jest spowodowana reakcja Policji. Normalnie nikt
> [...]

    Też mi się tak wydawało. Bo zwykle jasnowidzów nie ciąga się po
    sądach. Niezależnie od tego, jak ich niektórzy tu nazywają. Może
    i w niektórych przypadkach mają rację ;-)
    Policjanci musieli być nieźle wkurzeni, skoro nieszkodliwą, a
    chcącą pomóc, osobę zechcieli potraktować w ten sposób.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B