  • Data: 2008-06-13 19:24:10
    Temat: Re: Jasnowidzka do paki?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Zbynek Ltd. pisze:

    > Tak to jest - za nieproszoną pomoc można tylko w zęby dostać ;-)

    Pytanie tylko czy w tej informacji przyznała się, że to było jej
    "jasnowidzenie".

    > Mam nadzieję, że sąd będzie na tyle wyrozumiały, co w przypadku znanego
    > nam naboju od KBKS-u :-)

    Wiesz, jak dla mnie - jeśli w liście było to opisane, jakby to widziała
    na własne oczy (tj. była świadkiem) - to faktycznie celowo wprowadziła w
    błąd. Czy dla żartów, czy z powodu jakichś własnych urojeń - cóż...

    > Czy gdyby ją poproszono i dałaby taką samą odpowiedź, to też byłaby
    > możliwość ukarania jej? Nie chodzi mi o etyczny aspekt sprawy. Tylko
    > formalny. W końcu w obu wypadkach byłby taki sam efekt przepowiedni.

    Czy poza USA ktoś prosi "jasnowidzów" o pomoc??