eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJaneczek miał GOOOOWNO DO GADANIA › Re: Janeczek miał GOOOOWNO DO GADANIA [Ile Tusk wyda pieniędzy RP3 na płot chroniący Niemcy przed migrantami?]
  • Data: 2024-06-11 18:57:08
    Temat: Re: Janeczek miał GOOOOWNO DO GADANIA [Ile Tusk wyda pieniędzy RP3 na płot chroniący Niemcy przed migrantami?]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 11 Jun 2024 17:22:23 +0200, A. Filip wrote:

    > <cynizm> No więc "problem" sprowadza się żeby nie przesuszać ich
    > aż tylu żeby ostry zwrot w polityce Niemiec mógł zrobić _duży_ problem
    > RP3 np. zawracanie z Niemiec do RP3. </cynizm>

    Zawracanie z Niemiec już się zaczeło.
    Tudzież kontrole na granicy.

    A to zawracanie to dla nas poważny problem ... albo i nie, skoro
    Niemcy im azylu nie dali, to widac sie nie nalezy, w kajdanki, do
    samolotu, i do Syrii czy Palestyny :-)

    Tym niemniej w całości ... no niestety, trzeba te nielegalne
    pushbacki.

    J.