  • Data: 2009-07-20 18:29:34
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 18 Jul 2009 22:40:22 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Moim zdaniem brakuje Ci doświadczenia z drugiej strony tej "barykady" i
    > tyle.

    Co to ma do rzeczy? Facet chciał uciec przed napadjącymi go bandytami,
    został zastrzelony a policjantów-kowbojów którzy modelowo spartolili akcję
    nie ukarano.

    > Gdyby ludzie mieli świadomość, że głupie wybryki mogą się skończyć
    > nieszczęściem, to nie byłoby wielu ostatnio dyskutowanych tragedii.

    Dopisać do notatnika: cieczka przed bandytami = głupi wybryk.

    > Żył by motocyklista uciekający przed patrolem.

    Zaraz, czym się tamta sprawa różniła? Motocyklem? Ale to chyba nie to...
    A, wiem! Mundurem! Ale co tam, to niepotrzebne bo przecież każdy jest
    jasnowidzem i wie czy bandyta to bandyta czy też policjant...

    > Nie doszłoby do tragedii na juwenaliach z pomyłką z amunicją.

    znaczy się, przez głupi wybryk ktoś pomylił amunicję?

    > Napisz, do jakich procedur się policjanci w tym wypadku nie zastosowali.

    Ile razy trzeba o tym pisać? Wystarczy to, że zabrali się za strzelanie do
    samochodu (głupota), strzelali pomimo że w samochodzie oprócz podejrzanego
    była inna osoba, nie byli umundurowani i jechali nieoznakowanym autem. Jedna
    wielka fuszerka, przez którą zginął człowiek.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944